PolskiKoszyk.pl zaprojektował logo dla kampanii #WspierajmyNasze

 

PolskiKoszyk.pl to obecnie jedna z najpotężniejszych platform handlowych online. To sklep z największą ofertą produktową artykułów spożywczych, kosmetycznych, higienicznych i biurowych w sieci. Można tam znaleźć ponad 24 tysiące produktów zarówno od największych polskich producentów, jak i lokalnych przedsiębiorców. Ludzie pracujący w tej firmie to prawdziwi fighterzy! Dzięki ich kreatywności powstał pomysł na dostawy kurierem artykułów spożywczych w opakowaniach chłodniczych. Takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne szczególnie w przypadku większych odległości. Odpowiednio przechowywane produkty zachowują świeżość niezależnie od miejsca dostawy. Portfolio Polskiego Koszyka zawiera ponad 2300 produktów BIO. Kolejna rzecz, na którą warto zwrócić uwagę to możliwość zamówienia wody BEZ LIMITU. To duża wygoda dla takich sektorów jak hotelarstwo czy gastronomia. Jeżeli szukacie 100 % naturalnych produktów, to tutaj też je znajdziecie. Czysta etykieta w Polskim Koszyku występuje jako oznaczenie takich właśnie artykułów: bez ulepszaczy, wzmacniaczy smaku, stabilizatorów, konserwantów czy innych składników chemicznych.

 

 

Byliśmy ciekawi, jak pandemia wpłynęła na polski rynek i poprosiliśmy dział marketingu Polskiego Koszyka o udostępnienie najnowszych statystyk dotyczących sprzedaży. Na podstawie danych zebranych w czasie pandemii w sklepie internetowym PolskiKoszyk.pl  poznano aktualne preferencje zakupowe Polaków. Wzrost wartości sprzedaży ze wszystkich nowych zamówień wyniósł aż 75 %, a średnia wartość koszyka zakupowego zwiększyła się aż o 73 %. Wynik porażający! Kolejny zestaw informacji jeszcze bardziej nas zaskoczył. Podczas ogólnopolskiej akcji #zostańwdomu odnotowano aż dwukrotny wzrost sprzedaży produktów od polskich producentów. To oznacza, że patriotyzm zakupowy nie tylko się utrzymał, ale wręcz przybrał na sile. Sklep PolskiKoszyk.pl odnotował również wzrost sprzedaży na produktach BIO o prawie … 337 %. Wniosek? Polacy zaczynają bardziej świadomie podchodzić do odżywiania i zwracają uwagę na pochodzenie produktu i to jest super! Zjawisko pracy zdalnej  sprawiło, że gotowanie w domu stało się codziennością. To z pewnością przyczyniło się do bardziej wnikliwej analizy etykiet pod kątem składu. Porównano także topy sprzedażowe. W kwietniu 2019 r. największym zainteresowaniem cieszyła się woda, herbata, mleko i batony zbożowe. W tym roku priorytety się zmieniły. Klienci postawili na produkty pierwszej potrzeby. W kwietniu 2020 r. w pierwszej czwórce znalazły się: woda, ziemniaki, masło i kajzerki. Dla nas, jako polskiego producenta nabiału, takie prognozy to światełko nadziei chociażby ze względu na nasze masło extra bez dodatków, które jest smaczne i naturalne.

 

 

PolskiKoszyk.pl dzielnie zmierzył się z reorganizacją, która była konieczna ze względu na sytuację epidemiczną, i obecnie zwiększa swoje obroty 🙂 Teraz pozostaje tylko odcinanie kuponów, kolejne targety i świętowanie sukcesów. Chcieliśmy jeszcze wspomnieć o strukturze strony. Zwróciliśmy uwagę na schemat rozpiski kategorii produktowych ze względu na ich pochodzenie bądź przeznaczenie. Trzeba przyznać, że menu jest bardzo intuicyjne. Szczególnie uwagę przykuwają nazwy kategorii spożywczych: Strefa Lokalnego Dostawcy, Prosto z sadu, od mleczarza, rybaka, rzeźnika, Prosto na stół czy Ze spichlerza 🙂 Fajnie się to czyta. Natychmiast chce się wejść i szukać.

 

Z takich wartościowych usprawnień na stronie na uwagę zasługuje jeszcze wprowadzone przez  PolskiKoszyk.pl oznaczenie produktów flagą danego państwa. Przy zakupie klient ma świadomość, czy wkłada do koszyka produkt wyprodukowany w Polsce czy innym kraju. Oprócz tego bardzo dobrze też funkcjonuje program lojalnościowy: https://polskikoszyk.pl/program-lojalnosciowy, który dodatkowo motywuje. Kupując polskie produkty zyskuje się więcej!

 

Kiedy PolskiKoszyk.plusłyszał o naszej kampanii promującej patriotyzm konsumencki zrobił coś niezwykłego. To było niesamowite… Zespół Polskiego Koszyka specjalnie dla nas zaprojektował przepiękne logo i przekazał nam go w prezencie. To wyjątkowy gest solidarności wobec naszych działań. Byliśmy totalnie zaskoczeni 🙂 i cieszyliśmy się jak dzieci. Po miesięcznym wysiłku mierzenia się z trudami kampanii uświadomiliśmy sobie, że robimy coś na prawdę wartościowego. Warto było poświęcić te „kilka wieczorów” dla tego jednego momentu. Zaczyna nam się klarować coś trwałego, co, być może, przełoży się na ciekawe efekty w niedalekiej przyszłości. Niesamowite jest też to, że akcja cały czas jest w fazie rozwoju. W zasadzie na kilku wpisach tematycznych miało się skończyć, ale tak się nie stało 🙂 Akcja cały czas trwa.

 

PolskiKoszyk.pl to z pewnością bardzo wartościowy partner. Cieszymy się na tak miłe początki współpracy i mamy nadzieję, że na tym się nie skończy. #WspierajmyNasze