Historia firmy Ustronianka, której założycielem i właścicielem jest Michał Bożek sięga lat osiemdziesiątych minionego wieku. Z niewielkiego, kilkuosobowego zakładu, w krótkim czasie przerodziła się w ogólnokrajową firmę, zatrudniającą kilkaset osób i będącą w ścisłej czołówce producentów wód i napojów w Polsce. Ustronianka przez lata ewoluowała, poszerzała wachlarz swoich możliwości kładąc duży nacisk na stały rozwój. Od 1980 roku wydarzyło się wiele, ale jedno pozostało niezmienne – firma rodem z Ustronia, to wciąż polska, rodzinna firma.
Ustronianka jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży napojowej. To właśnie Woda Mineralna Ustronianka jest przecież Oficjalną Wodą Reprezentacji Polski w piłce nożnej, której nieprzerwanie towarzyszy już od 2015 roku. Awans na najbliższe Mistrzostwa Europy był już więc trzecim wspólnym awansem na wielką, piłkarską imprezę. To spory sukces tym bardziej, że to pierwszy taki wyczyn w historii polskiej piłki nożnej.
Ustronianka jeden z naszych narodowych sportów wspiera także lokalnie – od lat firma sponsoruje kluby piłkarskie – pierwszoligowe Podbeskidzie Bielsko-Biała oraz czwartoligową Kuźnię Ustroń. Piłka nożna to jednak nie wszystko. Firma od lat wspiera wielu polskich sportowców. Dzięki tej pomocy zarówno młodzi, jak również profesjonalni zawodnicy mogą rozwijać swój talent i osiągać sukcesy na arenach sportowych. Michał Bożek, sportowy pasjonat już na przełomie wieków skierował swe działania w kierunku polskich skoków narciarskich i dołożył cegiełkę do sukcesów tej dyscypliny wspierając klub, którego zawodnikiem był wówczas Adam Małysz – KS Wisła Ustronianka. Wielki sentyment do tej dyscypliny pozostał zresztą do dziś, gdyż przez wszystkie lata zaangażowanie Ustronianki nie ustawało, a na ten moment firma wspiera skocznię im. Adama Małysza w Wiśle i wszelkie zawody, które odbywają się na terenie Podbeskidzia, w tym prestiżowe zawody Pucharu Świata.
Kampania marketingowa #WspierajmyNasze to wartościowa inicjatywa, która daje sporo inspiracji, a wszystko to w słusznym celu. Idea wspierania polskich produktów, szczególnie w tym trudnym okresie, może być zbawienna dla wielu rodzimych przedsiębiorców i całej naszej gospodarki. Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do akcji doceniając jednocześnie ogrom pracy jaki został włożony we wdrożenie działań marketingowych.