



Jury — Adam Bodnar (kategoria: społeczeństwo), Jakub Biel (online), Harel (moda), Anna Pięta (ekologia), Zuzanna Skalska (design), Barbara Starecka (jedzenie), Mateusz Sulwiński (równość) — zaproponowało po dziesięć inicjatyw w każdej kategorii. Następnie, w trakcie wspólnego spotkania, kapituła wybrała finałową trójkę z danej dziedziny.
Ostatecznie o zwycięstwie zdecydowali/ły czytelnicy i czytelniczki Noizz.pl. W plebiscycie oddano ponad 10 tys. głosów. Przewodniczącą kapituły była Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna Noizz.pl.
Podczas Gali ONLINE w kategorii Specjalnej „Zmiana na dużą skalę” Nagrodę wygrała Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku.
„#WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez OSM Radomsko jest wpieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw”.
Taki opis kampanii widniał na stronie Organizatora przez cały miesiąc listopad 2021 r. W tym czasie zarówno nasi Partnerzy Biznesowi jak i społeczność na nas głosowali.