Ideą kampanii jest inspirowanie do kupowania polskich produktów, wzajemne wsparcie między firmami, tworzenie relacji między firmami i odbiorcami, budowanie wspólnego contentu, kreowanie wspólnoty i interaktywność. Udział w kampanii jest bezpłatny.

 

„Poprzez takie działania pragniemy dać do zrozumienia, że tego typu konwencja może być godna naśladowania, bo cechuje ją bezinteresowność w kontekście finansowym i wzajemność, na której można wiele zbudować, że jest to kierunek z dużym potencjałem”.

 

Jedną z zalet akcji #WspierajmyNasze jest content. Każda firma, oprócz tego, że otrzymuje dedykowaną wizytówkę reklamową na naszej stronie, jest w szczegółowy sposób opisywana. Content tworzymy w taki sposób, aby był dostosowany do obecnie panującej sytuacji, przedstawiał partnera w pozytywnym świetle, pokazywał zalety naszej współpracy i inspirował do patriotyzmu konsumenckiego. Zależy nam na tym, aby uświadomić konsumentom, że polski producent jest blisko i warto sięgnąć po jego produkty. Kolejną zaletą udziału w akcji to brak kosztów. Nadeszły nowe czasy i pewne rzeczy trzeba sobie przewartościować. Aby nieco ożywić kampanię, zostały wprowadzone Portrety [nie] zwykłych Polaków. Każdy portret to profil osobowości. W tym momencie mamy do czynienia nie tylko z podejściem instytucjonalnym, wsparciem między firmami, ale też otwiera nam się perspektywa z punktu widzenia obywatela. Pokazujemy ludzi, którzy są wśród nas, tworząc rzeczywistość tak zwyczajnie, jak my robimy to na co dzień.

 

 

Nasze kanały komunikacji

 

http://osmradomsko.pl/aktualnosci/

https://www.facebook.com/wspierajmynasze

https://www.instagram.com/osm_radomsko_wspierajmynasze/

https://www.youtube.com/c/WspierajmyNasze

http://osmradomsko.pl/platforma-referencji-wspierajmynasze/

http://osmradomsko.pl/portrety-nie-zwyklych-polakow/