Viva Natura …”bo to, co Polskie, jest dobre!” #WspierajmyNasze

Autor: admin
Data: 10.05.2020
Kategoria: Marketing

 

Pamiętacie ten słynny tekst Jordana Belforta z filmu „Wilk z Wall Street”? „Jedyną rzeczą, jaka stoi pomiędzy Tobą a Twoim celem jest stek bzdur, które sam sobie powtarzasz, dlaczego nie uda Ci się tego osiągnąć”.  Tym cytatem otwieramy prawdziwą bombę, jaką jest to Przedsiębiorstwo i jego sukces. Jak myślicie, czym jest sukces dla tych ludzi, którzy z lokalnej przetwórni przekształcili się w firmę o najnowocześniejszym parku maszynowym? Nam się nasuwa tylko jedna złota myśl, która mogłaby jakoś to zdefiniować „Sukces jest wynikiem właściwej decyzji” (Eurypides).  Taką dokładnie decyzję podejmuje się tylko raz i … albo się uda, albo nie. Liczy się ryzyko i adrenalina. Im się udało 🙂

 

Swoją praktykę produkcyjną Viva Natura  opiera na zdrowym i naturalnym przetwarzaniu owoców i warzyw, dzięki czemu uzyskuje pyszny zdrowy sok bez dodatku ulepszaczy i – co najważniejsze – bez dodatku cukru. Dbając o zdrowie konsumentów, do produkcji soków firma używa tylko najlepszych odmian owoców i warzyw, pochodzących z terenów oddalonych od dróg szybkiego ruchu oraz przemysłu. Część surowców pochodzi z  gospodarstwa, prowadzone przez samych właścicieli, a pozostałe od producentów stosujących Dobrą Praktykę Rolniczą. Co jak co, ale polski producent zna się na jakości! Soki są produkowane codziennie i codziennie są dostarczane do sklepów. Jakie to smaki? Klikając poniższy baner, zostaniecie Państwo przekierowani do zakładki z całym asortymentem 🙂

 

 

Produkty Viva-Natura nie zawierają chemii ani nie zostają poddane pasteryzacji, ich przydatność do spożycia wynosi od 24 do 48 godzin. Soki na bazie marchwi i buraka posiadają termin ważności 24 godziny, natomiast soki na bazie jabłka – 48 godzin. Te walory zostały niewątpliwie dostrzeżone i docenione. O sokach jednodniowych wspomnieli tacy blogerzy, jak spożywcze IQ  czy Fitness Wiecznej Optymistki.

 

Sok Viva Natura zagościł również na planie „Klanu”! 🙂 Nawet Doktor Lubicz postawił na to, co w naturze jest najlepsze! Fragment odcinka z marchewkowym bohaterem można zobaczyć TUTAJ

Podążając za wciąż zmieniającą się modą i potrzebami konsumentów, właściciele Viva Natury dokonali liftingu marki, zmieniając nazwę oraz szatę graficzną od lat znanych i lubianych soków Marvip na Viva Natura. W 2011 roku Magdalena i Sebastian Piekarz z Kamieńca zostali laureatami Rodzinnej Nagrody I-go stopnia w konkursie „Sposób na Sukces”. Jury doceniło ich pomysł na produkcję soków jednodniowych Viva Natura z warzyw i owoców. Kolejne osiągnięcia to wyróżnienie na XXV Barzkowickich Targach Rolnych AGRO POMERANIA 2012 w kategorii „Najlepszy Wyrób” (wrzesień 2012 r.). Na tych samych targach firma otrzymała również dodatkową nagrodę dla „Najlepszej Firmy”. W 2012 r. firma została nominowana do nagrody „Perła 2012” w konkursie „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów” i na krajowych targach w Poznaniu (październik 2012 r.) została laureatem wyżej wymienionej nagrody. W 2013 r. sok Burak-Jabłko został nagrodzony na regionalnym Jarmarku Jakubowym w Szczecinie w konkursie Smaki Regionu w kategorii napoje regionalne. W 2017 r. firma została nagrodzona znakiem „Jakość i Tradycja”. Tym oznaczeniem mogą się pochwalić wyłącznie produkty o wysokiej jakości, które charakteryzują się tradycyjnym składem lub tradycyjnym sposobem wytwarzania.

 

 

Jeśli do tej pory ta firma nie była Wam znana, to właśnie teraz powinniście ją poznać. Może to jest właśnie ten czas, żeby zacząć dbać o swoje zdrowie i kondycję, mając na względzie obecnie panującą sytuację.

 

Nasza współpraca z firmą Viva Natura to prawdziwy biznesowy flow. Łączy nas „Program Szkolny”, mający na celu zmianę nawyków żywieniowych dzieci i młodzieży. W ramach programu od Viva Natury  dzieci otrzymują kilka razy w tygodniu świeże owoce (jabłka, gruszki, truskawki), świeże warzywa (marchewkę, paprykę i rzodkiewki) oraz soki owocowe, warzywne i owocowo-warzywne), a od nas, dzięki dystrybucji Państwa Piekarz, mleczko szkolne marki Hej!  Dla nas jako lidera w produkcji mleka szkolnego w Polsce taka współpraca to niezwykłe przeżycie, zwłaszcza, że mamy świadomość, że poniekąd zmieniamy świat na lepsze. Oddziaływanie na wzrost spożycia produktów naturalnych przez określone grupy docelowe, dla których to spożycie jest wskazane ze względów zdrowotnych czy socjalnych, daje nam świadectwo, że jako przedsiębiorcy spełniamy misję.

 

Z całego serca zapraszamy Państwa na firmowego facebooka Viva Natury, na którym ciągle dzieje coś ciekawego (kliknij mnie)