Portrety [nie] zwykłych Polaków ANALITYK PROGRAMISTKA

Nazywam się Marta i od blisko ponad 6 lat jestem analitykiem. I tak jak w pracy staram się dobierać odpowiednie dane, aby dojść do rzetelnych wniosków pod kątem biznesowym, tak i w życiu prywatnym staram się kupować produkty biorąc pod uwagę jakość, jak i ogólnie rozumiany interes Polski.

 

Według tegorocznych badań, których celem było zweryfikowanie nastrojów konsumenckich, aż 24% więcej Polaków w odniesieniu do okresu przed pandemią zadeklarowało większą skłonność do kupowania polskich produktów. Mimo, iż jest to sucha statystyka kryją się za nią ludzie i ich świadomość konsumencka, a także chęć wspierania swojego kraju w tak trudnym okresie.

 

Całe życie staram się działać na wysokich obrotach: pracuję, podróżuje i prowadzę bloga kulinarnego, gdzie zarówno gotuję, jak i testuję restauracje zwracając uwagę zarówno na pochodzenie produktów jak i ich jakość. Jednakże nigdy nie szukam wymówek i żadna aktywność czy brak czasu nie zwalnia mnie z dokonywania świadomych wyborów jedzeniowych. Nie rzadko zdarza mi się jeść w podróży czy przy komputerze, ale zawsze są to przemyślane posiłki. Wiem, że kupując u lokalnych dostawców czy produkty polskiego pochodzenia wspieram naszą gospodarkę.

 

 

Jestem z wykształcenia ekonomistką, a z zamiłowania programistką i te 2 profesje pomogły mi spojrzeć na kwestie patriotyzmu konsumenckiego w szerszym horyzoncie: pod kątem ekonomii wybór polskich produktów prowadzi do rozwoju rynku, daje możliwość tworzenia nowych miejsc pracy, a jako fanka nowych technologii widzę w tym potencjał innowacyjności gospodarki.

 

 

Urodziłam się w Polsce i kocham swój kraj, który na każdym kroku daje mi możliwości rozwoju i życia po swojemu. Mój patriotyzm konsumencki to pewnego rodzaju forma podziękowania za to. Czuje się częścią Wspólnoty dlatego też wspieram nasze.

 

#WspierajmyNasze

 

Strach przed porażką prowadzi do przeciętności. Life is so food! Poznajcie mnie na moim blogu 🙂 (kliknij mnie)