IMS! Kampania In-Store media w galeriach handlowych zwiększa rozpoznawalność naszej marki

 

 

Jednym z najpotężniejszych zmysłów, który w kluczowy sposób odpowiada za naszą „percepcję konsumencką” jest wzrok. To, co wydaje nam się atrakcyjne wizualnie wzbudza zaufanie i pożądanie, wprawia nas w dobry nastrój i pomaga ukierunkować się na daną rzecz. Trudno o lepszy argument. Z myślą o rozwoju marki Hej! postanowiliśmy zrobić kampanię, opierającą się na marketingu sensorycznym w wybranych przez nas galeriach handlowych.

 

 

Efekty były widoczne już po pierwszych kilku dniach. Odbieraliśmy telefony od naszych stałych klientów, którzy nie tylko widzieli naszą kampanię, ale również pokazywali ją osobom ze swojego otoczenia, które do tej pory nie miały z naszą marką styczności. To jeszcze bardziej utwierdziło nas w przekonaniu, że reklama jest nie tylko dźwignią handlu, jest też elementem budowania wyjątkowej relacji z odbiorcą.

 


 

Dziękujemy z całego serca firmie IMS Sensory Media za profesjonalne przeprowadzenie kilkumiesięcznej kampanii Video w prestiżowych galeriach zlokalizowanych w dużych miastach, wsparcie merytoryczne i rozmowy o koncepcjach marketingu efektywnościowego, który zakończył się z bardzo zadowalającym wynikiem.