Hoop Cola dołącza do naszej kampanii

Autor: admin
Data: 25.09.2020
Kategoria:

Znacie ten napój bardzo dobrze! Przypomina czasy studenckie, spotkania ze znajomymi, spędy rodzinne, wieczorne spacery. Znacie go tak naprawdę z każdego etapu rozwoju swojego i otoczenia. Do tej pory widzieliście go na półkach sklepowych. A teraz jest on w naszej kampanii wspierającej polskie marki!

 

Hoop Polska Sp. z o.o. od marca 2019 roku należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki Sp. z o.o. wiodącego producenta wody mineralnej w Polsce. Firmę tworzy zespół wykwalifikowanych pracowników, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy każdego dnia budują jej pozycję rynkową. Marki, które znajdują się w portfolio Hoop Polska są doskonale znane konsumentom i mocno zakorzenione w ich świadomości, od lat ciesząc się zaufaniem Polaków. Paola to wiodąca marka na rynku syropów owocowych, Hoop Cola jest marką nr 1 wśród polskich producentów coli, a Arctic+ wyznacza kierunki innowacyjnego rozwoju w kategorii napojów funkcjonalnych.

 

 

W lipcu 2020 ruszyła kampania marketingowa Hoop Coli. Billboardy sponsorskie można było zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana była przez Internet (digital) i social media. W komunikacji marketingowej marka podkreślała swoje polskie korzenie i zachęcała do wspierania polskich producentów. Hoop Cola to największa polska marka wśród napojów gazowanych typu „cola”. Wyróżnia się doskonałym i niepowtarzalnym smakiem oraz szerokim portfolio, w którym oprócz tradycyjnej Coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość HOOP COLA GREEN w formacie 2 l z obniżoną zawartością cukru. Produkty mniej kaloryczne to odpowiedź na obecne trendy i potrzeby rynku.

 

 

W tym roku na opakowaniach Hoop Coli pojawiło się również logo POLSKI PRODUCENT z dopiskiem #kupuj polskie. W ten producenci sposób postanowili zachęcić konsumentów, aby świadomie wybierali i wspierali polskie marki.