Mediacore nowoczesny partner w komunikacji dołącza do #WspierajmyNasze

Autor: admin
Data: 13.02.2021
Kategoria: Marketing

Mediacore to kompetencje, zorientowanie na cel i efekty. 2020 rok udowodnił, że świat nie tylko przyspiesza, ale także potrafi zmienić się o 180 stopni w ciągu zaledwie kilku dni. Ta dynamiczna rzeczywistość wymusza na branży reklamowej konkretne działania.

 

 

„W Mediacore od zawsze stawialiśmy na elastyczność i czas reakcji, dzięki czemu doskonale radzimy sobie w takich warunkach. Trzymamy rękę na pulsie aktualnych trendów i wydarzeń, dostosowując do nich naszą strategię. Gwarantuje to ścisła i bardzo sprawna współpraca agencji zrzeszonych w naszej grupie. Są to: agencja kreatywna i social media Jump i agencja influencersko-contentowa Influenter. Choć każda z nich specjalizuje się w innym elemencie reklamowego świata, większość projektów tworzymy całościowo. Wierzymy, że dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio reagować na każde wyzwanie” – mówi Krzysztof Piekarski, członek Zarządu.

 

 

„Wraz z popularyzacją i rozwojem mediów cyfrowych zmienił się nie tylko nasz sposób korzystania ze środków przekazu, ale także nasz model kupowania. Ścieżka zakupowa w erze łączności skomplikowała się i zyskała kolejne elementy. Kiedyś Klienci w znacznej mierze określali swój stosunek do marki w sposób indywidualny. Obecnie – początkowe dobre wrażenie jakie wzbudziła w nas marka, może w ciągu kilku chwil zostać zmienione o 180 stopni przez dostępne w każdej chwili opinie cyfrowej społeczności otaczającej klienta. I odwrotnie” -Dawid Zych, Strategy Director.

 

 

Trzeba więc pamiętać o tworzeniu ekosystemu komunikacji marki, który jest obecny na każdym z etapów podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowej. A nawet dalej – nasze działania mogą sprawić, że Klienci będą stawali się rzecznikami Marki i spontanicznie prowokowali innych do wejścia z nią w interakcję.

„Nowe wyzwania w budowaniu kompleksowej komunikacji wymagają ciągłej i wielowątkowej koordynacji działań tworzenia treści i ich promocji. Dzięki projektowaniu kreacji i procesów planowania mediów pod jednym nadzorem strategicznym, mamy pewność, że całość komunikacji będzie spójna i zmierzała do nowej, lepszej sytuacji rynkowej marki i jej produktów. Z chęcią zostaniemy architektami i realizatorami takich zmian. Zapraszamy.” podsumowuje Dawid Zych.

 

Firma to ludzie. Mediacore ma tego pełną świadomość. Iza Pawelczyk, Head of Office and Finance, podtrzymuje: „W Mediacore bardzo dbamy o to, żeby każdy miał zapewnione stabilne, bezpieczne i… radosne środowisko pracy. Nie robimy tego na pokaz. Jesteśmy przekonani, że zapewniając dobrą przestrzeń do pracy będzie ona bardziej efektywna”.

 

 

Jeżeli interesuje Was strategia i kompleksowość oraz nastawienie na wysoki zwrot z inwestycji, koniecznie nawiążcie kontakt z firmą Mediacore! To prawdziwi eksperci w swej dziedzinie.