Kampania #WspierajmyNasze wygrywa Plebiscyt NOIZZ Zmiany Roku 2021

Autor: admin
Data: 27.01.2022
Kategoria:
Z wielką radością i niesamowitą satysfakcją informujemy, że kampania #WspierajmyNasze wygrała jeden z najbardziej prestiżowych Plebiscytów organizowanych przez Ringier Axel Springer Polska!

 

Szanowni Partnerzy! Byliście niesamowitym wsparciem w walce o zwycięstwo, szczególnie, że wśród Nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę” znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s❤ Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na #WspierajmyNasze w Plebiscycie NOIZZ.pl „Zmiany Roku 2021”! Taka społeczność to prawdziwy skarb! Jako twórca kampanii i Marketingowiec, budujący pozytywny wizerunek naszej firmy, mogę powiedzieć, że był to kawał dobrej roboty! 💚 Działając #RAZEM z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą Nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy! To była niezwykła podróż! I niesamowity #flow.

 

Pod koniec grudnia 2021 roku odbyła się finałowa Gala pierwszej edycji konkursu NOIZZ Zmiany. Nagrodzono osoby, firmy i organizacje, których działania pozytywnie wpływają na naszą codzienność i pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość.

 

Jury — Adam Bodnar (kategoria: społeczeństwo), Jakub Biel (online), Harel (moda), Anna Pięta (ekologia), Zuzanna Skalska (design), Barbara Starecka (jedzenie), Mateusz Sulwiński (równość) — zaproponowało po dziesięć inicjatyw w każdej kategorii. Następnie, w trakcie wspólnego spotkania, kapituła wybrała finałową trójkę z danej dziedziny.

Ostatecznie o zwycięstwie zdecydowali/ły czytelnicy i czytelniczki Noizz.pl. W plebiscycie oddano ponad 10 tys. głosów. Przewodniczącą kapituły była Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna Noizz.pl.

 
Podczas Gali ONLINE w kategorii Specjalnej „Zmiana na dużą skalę” Nagrodę wygrała Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku. 

 

#WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez OSM Radomsko jest wpieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw”.

 Taki opis kampanii widniał na stronie Organizatora przez cały miesiąc listopad 2021 r. W tym czasie zarówno nasi Partnerzy Biznesowi jak i społeczność na nas głosowali.

 

Koniecznie zajrzyjcie na stronę Plebiscytu! Jest tam mnóstwo inspiracji do działań na ten rok. #WspierajmyNasze