Dream Employer we #WspierajmyNasze „Gotowi na różnorodność pokoleniową?”

Autor: admin
Data: 13.02.2021
Kategoria: Marketing

 

Uwielbiamy ludzi kreatywnych, pełnych pasji i poświęcenia założonym celom, a jeszcze, gdy w grę wchodzi łączenie pokoleń i poszukiwanie rozwiązań, służących wspólnemu budowaniu, to już można mówić o czystym partnerstwie ideowym. Dream Employer, może trochę niekonwencjonalny, jeśli chodzi o kontekst brandów w kampanii, ale za to bardzo ciekawy ze względu na cele. Witamy w naszej kampanii jeden z najciekawszych konkursów w Polsce! To oni wyznaczają nowe, oni znoszą wszelkie schematy, oni łączą pracownika i pracodawcę we wspólnej misji pozytywnego oddziaływania na rzeczywistość.

 

 

Dream Employer to konkurs dla pracodawców najlepiej rozumiejących zachodzące zmiany na szeroko rozumianym rynku pracy: wielopokoleniowość, rozproszenie zespołów, zmiany w modelach zarządzania zasobami ludzkimi, nowe oczekiwania pracowników.

 

 

Dream Employer to także całoroczny program dla wszystkich interesariuszy relacji pracownik-pracodawca. „W ramach programu dzielimy się wiedzą. Publikujemy raporty, komentarze i artykuły ekspertów, organizujemy  i wspieramy bezpłatne webinaria, nagrywamy podcasty, a także organizujemy spotkania networkingowe” – mówią organizatorzy.

 

Jeżeli jesteście głodni wiedzy i lubicie podcasty, kliknijcie w poniższy baner, a zostaniecie przekierowani na stronę ze wszystkimi realizacjami.

 

Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. „W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje” – mówią twórcy koncepcji.

 

 

 

Dziś szczególnie, autentyczny EMPLOYER BRANDING, mądrze i konsekwentnie prowadzony jest dla pracodawców narzędziem niwelującym skutki pandemii i nadchodzącego spowolnienia gospodarczego. Dla pracowników – organizacje mądrze posługujące się wiedzą z zakresu EMPLOYEE EXPERIENCE – będą nadal miejscem, z którym największe talenty będą chciały związać się na dłużej.

 

Koniecznie sięgnijcie po dawkę wiedzy zamieszczoną w tej zakładce: https://dreamemployer.pl/wiedza/

 

 

 

 

 

Jeżeli macie niedosyt i zainteresowała Was koncepcja konkursu i założenia samej platformy, wejdźcie koniecznie na stronę internetową Dream Employera! (kliknij mnie)